Школа четвертого рівня проходить чотири дні і на практиці здійснює давню істину:
«Змінюючи себе - міняємо світ».

- Глибинна енергетична чистка - 20 хвилин.

- Робота з шістьма доріжками диявола. Доріжка перша - гординя.

- Глибинна енергетична чистка - 40 хвилин.

- Генеральне прибирання (робота з родом з очищення енергетики Землі).

- Друга доріжка диявола - жага влади.

- Глибинна енергетична чистка - 60 хвилин.

- Аналіз енергетичної чистки.

- Третя доріжка диявола - жага слави.

- Велика зірочка.

- Четверта доріжка диявола - серце без любові.

- Входження в потік Живого часу.

- Самостійне опрацювання доріжок диявола - брехня і жадібність.

Інструменти самоконтролю:

З моменту стресової події до появи конструктивної ідеї у кожної людини виникає неконтрольоване стан. Залежно від тривалості цього стану можна розрізняти:

1. Неконтрольоване стан від години до декількох діб або місяців - неусвідомлене розвиток людини.

2. Неконтрольоване стан менше години - усвідомлене розвиток.

3. Неконтрольоване стан не більше 5 хвилин - життя в потоці живого часу.

Введення до школи четвертого рівня

Кохання. Співтворчість. Талант.

Нове життя ставить перед нами абсолютно нові завдання. Перш за все, конструюючи власну державу, ми повинні розуміти, що на Землі вже неможливо створити неприступну фортецю. Турбуючись про «своїх інтересах» ми повинні чітко розуміти, що так само чуйно, необхідно відчувати інтереси інших людей і народів.
Наша Земля не така величезна і нескінченна за своїми можливостями, а народ - це Божественне створення і Вища надбання. За тисячі років боротьби і виживання, хижого конкурентного господарювання ми так накапостили в своєму будинку, що терміново повинні взятися за прибирання і почати господарювати по-новому.


Приходить Новий час, Живе час. Час усвідомленого розвитку. Потрібні нові, кардинальні ідеї. Наприклад, такі: З кращих національних військових підрозділів світу необхідно створити Міжнародну Армія спасіння. Ті умови, в які потрапило сьогодні Людство - прекрасний для цього привід.
Армія Порятунку, виконавши на початковому етапі роль інструменту примушує до миру, проконтролює міжнародне роззброєння і надалі стане на службу захисту Людства від стихійних лих і надзвичайних ситуацій. Це буде справжня школа мужності для молоді Землі.
Але початкова задача - згортання військових програм, знищення військових виробництв, скорочення і знищення військової техніки.
 
Зброя - це нерозсудливість світу боротьби, ніколи ні до чого крім смерті не призведе. Воно таїть в собі як смертельну небезпеку, так і величезний економічний і науковий потенціал. Вся ця звільнилася міць буде переорієнтована на рішення проблем співіснування людини і природи, дасть потужний поштовх економіці всього світу.
 
Уже сьогодні наука працює з рослинним білком, яким можна нагодувати все існуюче населення Землі. Якщо ж весь науковий потенціал планети стане на рішення життєвих завдань Людства, то безбідно зможе жити на порядок людей більше.
 
Серед основних проблем - розселення великих мегаполісів, усунення витоків цілих річок нечистот, отруйних океан і планету. Це неможливо зробити примусово. Але це легко зробити, створивши певні умови.
 
Світ боротьби змушував людини спочатку виживати в дикій природі. Це було життя в племені, серед хижаків. Але чим довше жило Людство, тим більше матеріальних благ створювалося (приручення диких тварин, обробка землі), тим менше хижаків залишалося. Але чим більше благ, тим далі від одноплемінників ми ставали. Хижаком залишався сам чоловік. І так, спочатку чітко визначилася і відокремилася сім'я, потім в родині діти відійшли від батьків, сьогодні сама сім'я нерідко розпадається, і люди живуть одинаками, в одиноких квартирах. Сьогодні час самотності.
Найкраще ми відчуваємо себе, коли нас знають, визнають, коли ми необхідні багатьом. Але в особистому житті ми будуємо собі маєтки, басейни і нерідко перебуваємо в цій розкоші в гіркій самотності.

Сьогодні людство може жити значно цікавіше, скромніше і разом з тим багатше.
Подивіться на найсучасніші сільськогосподарські проекти: рентабельне виробництво, сучасні житлові будинки, нормальна робота і нормальна зарплата. Але немає радості і немає бажання їхати в цей «рай». Будинок, начиння, посуд, город ... Банки, склянки ... У сараї маса всілякого заліза: болтики, гвинтики, гаечки. Пол промисловості Землі заховано під цими дахами і працює на «авось». Все життя проходить в турботах.
Але ви окрилені ідеєю родового гнізда все таки наважуєтеся на це життя і починаєте самі обробляти землю, продавати врожай, будувати, .. готувати .... І це ще більше відокремлює вас від суспільства і людей, хіба що ви підтримуєте стосунки з найближчими сусідами.
Найперший крок, який ми повинні зробити в світі співтворчості - повернутися до загального вогнища. Це не той первісний багаття, у якого збиралося колишнє плем'я - це абсолютно новий, сучасний рівень того ж стану.
Уявіть собі проект поселення з певним завданням. Це може бути державний чи чесний проект.
Поселенці працюють за контрактом і виконують чітко позначений коло обов'язків, який забезпечує процес вирощування врожаю або виробництва товарів.
Весь колектив підготовлений до цього проекту. У відповідь на виконання чітких обов'язків кожен отримує все відразу:
- Дивовижно оснащений центр (басейни, спортзали і тп.);
- Грамотне харчування і здоровий спосіб життя;
- Зручне житло і багато ті речі, які престижні в світі (автомобіль, популярність, успішність.);
- Активну життя і різноманітна творчість;
А крім того незалежність від енергетичних джерел, свобода пересування по всьому світу, можливість творчістю та ідеями заробляти.
Людство перестане забудовувати Землю багатоповерховими будинками, сараями і парканами. Воно перейде до мобільного рухливого способу життя, рівномірно розселиться по Землі, навчиться не нищити природу.
Найважливіше якість таких поселень - високий рівень життя створений колективною роботою і незалежність від стаціонарних енергопостачальників та стаціонарних умов. На місці колишніх поселень можуть залишатися тільки сади, гаї і квітники.
Піде на другий план і проблема грошей. Людство буде працювати, і отримувати все відразу, а не створювати благополуччя все життя. Люди позбудеться від постійного спілкування з грошима. Проблема «готівки» може виникнути тільки в момент відходу з поселення або в особливих випадках.
Поселення стануть також завершальною фазою навчання школярів. Почавши з простих форм праці, змінюючи напрямки своєї діяльності, в різних поселеннях, поєднуючи її з навчанням, вони точніше зрозуміють своє призначення в житті, знайдуть ту справу, яку доставить їм радість.
Поселенці навчаться бути гармонійними з довкіллям. Завдання живуть - не створювати жодних проблем для природи і для Землі.

***

Сьогодні державами правлять політики і ділки. Основою ж правління нових держав повинна стати наукова доцільність. Вперед повинен піти талант.
Тривала наукова робота, унікальність розробок в тій чи іншій галузі, свіжість ідей, ось той критерій, який може стати перепусткою на пости керування державними галузями. Питання зовсім не в «демократичності» виборів, а в професіоналізмі і новаторство. Добре щоб і кінцевий результат впливав на якість життя народних обранців.
Фахівці готують проекти, але проблеми Землі, країни, нації повинні знати все навіть школярі. Нерідко знахідки дилетантів перевершують найпрогресивніші наукові ідеї. Сьогоднішні засоби інформації і зв'язку здатні в живому режимі обговорити і прийняти найкращі ідеї не роблячи з виборів грандіозних шоу. Товари не будуть нав'язуватися рекламою, але про всіх важливих і корисних новинах тут же буде відомо всім.
Жодна здорова думка не повинна бути упущена на Землі. Для цього будуть проводитися безліч конкурсів. Талантами буде пишатися весь світ.
У зв'язку з цим докорінно зміниться школа.
Чотири перші роки навчання грунтовно послаблять агресивну пізнавальну навантаження і дадуть простір ігрового способу пізнання. Початкова школа підготує школярів до спілкування в світі співтворчості.
Завдання наступних чотирьох років - активізувати талант. У п'ятому класі викладають кращі учні шостих, в шостому - сьоме, в сьомому - восьмих. Педагоги здійснюють контроль цього навчального процесу, аналіз і його корекцію, але головне їхнє завдання - повноцінне знання восьмикласників. У цих учнів будуть чи не персональні вчителя.
Іспити на всіх рівнях навчання відсутні, так як екзаменатором є саме життя - затребуваність тебе і твого таланту, участь у вирішенні національних і планетних проблем. Це як про спортсмена судять по його спортивним результатам і виграним змагань, а не участь в іграх «Що, де, коли?». В майбутньому зникнуть і проблеми з вищою освітою.
Наступні чотири роки - школа практично-заочного навчання. Це життя і робота в поселеннях; періодичні сесії і консультації. Поглиблені в обрані знання. Це отримання знань продиктоване самим життям.
Практично-заочна форма навчання не тільки підготує фахівців, а й відкриє двері в науку.
Коли за справу візьметься все Людство, на Землі не залишиться нерозв'язних проблем. Потрібно тільки зуміти перемогти наше головне одвічне оману - прагнення відокремитися і бути вільним від всього. Нічого не відокремити від Бога. Час роз'єднання пройшло. Час збирати каміння. На порозі світ співтворчості. У двері стукає нова цивілізація.